Wednesday, November 23, 2011

:) hello semua

Setelah agak lama menyepikan diri..aku mcm terpanggil nk update blog aku nih.. huhuhu.. ye lah kan, kesibukan aku x menentu..kekadang aku sibuk dgn FB sampai aku lupa kejap pada blog yang aku cipta yang x seberapa nih..cheewaahhh ayat hah amek kau..

hehehe..sekarang rutin harian agak penat sebab ellys mula lasak sebab dia dh masuk 11 bulan ++ .. sikit je masa lg umor dia dh genap setahun.. oh kejap betol rasa nya masa ni berlalu... mcm x percaya tp tu lah kan nak x nak aku kene terima laa.. rinduu pulak saat ellys masa baru dilahirkan..kecil molek..diam  je tido lepas menyusu..tp sekarang jauh beza selepas 11 bulan.. lasaknya ya ampunn...

apepon aku happy tgk ellys membesar dgn bijak.. semua benda dia nk bizi boddy..tp aku tau semua tu adalah proses pembelajaran bagi kanak2 seusia dia..alhamdulillah, dia dh  tumbuh gigi atas 4 batang..bawah pulak kekal 2 batang jer..belum ada tanda nk tambah lg gigi bawah...

mudah2an ellys akan membesar dgn sihat didepan mata aku :)

mummy syg ellys !!!

No comments:

Post a Comment