Tuesday, November 29, 2011

Badan yang makin membulat :) huh !!!

Sejak dua menjak ni terasa sgt lah badan aku nih yang semakin membulat.. konon2 aku amik jamu mak dara laa..supaya dapat meng'kontrol'kan kenaikan badan... tp huh..sama aje.. xde beza pon.. malah selera makan semakin memjadi2... sampai tgh malam buta pkl 12pm pon aku boleh goreng telur dgn ikan bilis then melantak balance nasi yang ada .. mcm mana tu????

Sebenarnya aku kurang exercise sekarang ni.. ye lah.. asyik makan then tido... walaupon ellys makin lasak.. tapi dia bukan baby kecik lagi... lasak2 dia pon, just pantau daripada jauh pon dah memadai.. bukan nya nk kena dukung dia usung sana sini... Ellys pon dah pandai main sendiri.. tp mulut bising..bebel sorang2 tu sudah semestinya..

Niat hati tu nk la jugak kembali langsing dgn berat badan seperti dulu kala... tp setakat ni usaha aku dalam mengurangkan makan secara berlebihan tu belom berjaya.. apatah lagi di opis peluang makan minum mmg lah sangat terbuka.. anytime je boleh gi pantry dan buat air banyak mana yg aku suka.. huhuhu..

Takpe.. nekad la pasni nk langsing..pengambilan jamu akan di teruskan x kira la apa cara pon.. aku ni suka nyanyuk bab makan ubat2 or jamu... tu pasal la daddy selalu bising... hahahahhaa semua beli pastu buat-buat lupa nk makan... sape nk jawab???

hahahahahha..sekian :)

No comments:

Post a Comment