Thursday, August 25, 2011

Salam Aidilfitri

Buat semua umat Islam, selamat menyambut lebaran... terasa sangat bermakna Aidilfitri tahun ni dengan kehadiran Ellyssa dalam hidup aku dgn hubby :) sesungguhnya tahun ini adalah tahun pertama kami bertiga menyambut aidilfitri.. x sabar rasanya nk pulang ke kg berjumpa sanak saudara :)

Pada mak dan ayah aku.. terasa sedih disudut hati ini kerana keduanya akan merasakan ketiadaan aku.. tiap2 tahun aku lah org yang paling bizi dgn baju raya, bekas2 kueh..aku sangat cerewet dalam bab perhiasan...selalu nya aku lah yg menentukan itu ini dlm persiapan raya.. tahun ni aku x ada...mungkin mak ayah akan terasa..tapi doa aku mudah2an mak ayah tetap gembira dgn kepulangan aku sekeluarga pd hari raya kedua nanti..

Aku harap aidilfitri tahun ni akan lebih mengeratkan kasih sayang sesama keluarga. Amin...

No comments:

Post a Comment