Thursday, August 18, 2011

Bila raya menjelma

Alhamdulillah, Ramadhan tahun ni dapat di lalui dgn baik.. tahun ni bertiga.. rasa seronok sgt sebab nyata terasa kelainan untuk aku.. ya lah, tahun sebelum ni aku bersahur dan berbuka seorang, kekadang berdua dgn adik aku ct, kekadang ramai2 dgn kawan2 opis..tp skrg setiap hari aku akan bersahur dgn daddy dan berbuka bertiga dgn sekali dgn ellys..hehe tp selalu nya ellys berbuka awal drp mummy :p

sekejap je aku rasa dah masuk minggu ketiga berpuasp perkara.. ape lg yg terpenting adalah baju raya, kueh raya dan bagai2 mcm la aku fikir,.. tp perkara pertama adalah sopink baju raya ellys... dia la paling banyak sekali baju raya tahun ni..hehe mummy mmg nk tgk anak mummy raya dgn penuh gaya tahun ni.. wlupon baru 9 bln, tp baju ellys semua mcm umur setahun.. hehehehehe...

tak lama lg raya, mummy dgn daddy pon dh beli baju raya.. tahun ni kami beraya 3 beranak..sedondon.. sebab tu la semangat raya rasa mcm lebih2.. baju utk mak ayah kt kg pon aku x lupa.. dua2 aku dh belikan sedondon... thanks to daddy becoz seponser 50% utk baju mak ayah :) love u


No comments:

Post a Comment