Monday, January 4, 2010

"Happy New Year to All of you"


Dear All,


Happy New Year 2010 aku ucapkan pada semua..ape azam tahun baru??
ermm sure bermacam2 azam di pasang di saat bermula tahun baru.. heh heh aku pon sama la.. tapi tahun 2010 ni start from 1hb Januari lagi dugaan kuat dah aku terima.. menggugat jiwa bila fikirkan balik...meruntun hati aku yang kecik nie..
Tapi takpe..hope aku kuat ler utk hadapi sume nye..

1. Pada kengkawan aku yang baru dapat baby, this year sure la u all punya azam nk besorkan anak korang..heh heh.. (cthnye kawan baik aku Lieza, Yaya dgn Ain JB.. yang lain2 kalo aku tak sebut korang jgn marah..sape suruh korang tak update aku.. huhuhuhu)

2. Pada yg nk kahwin tahun 2010, selamat menempuh alam baru..dah x bujang tu buat la cara x bujang..jgn duk ingat mcm bujang lagi udah la..(especially untuk Ina, ko jgn selalu gaduh2 dgn Min.. si Qila ko bila lagi??????? ehikkkk.. aku tau ni ko mesti bengang dengan aku nieh)



SELAMAT TAHUN BARU FOR ALL OF YOU GUYS.. Hope this year segala impian akan menjadi kenyataan sebelum berakhir 31 December 2010...

No comments:

Post a Comment