Monday, January 11, 2010

Suke-suke jeR..weh ape komen Juara Lagu???

Tuai padi antara masak.. esok jangan layu layuan.. Intai kami antara nampak, esok jgn rindu rinduan... chewahhh...aku tak tahan dengan lirik lagu tu.. ermmm sebenarnye takde pape pon aku nk tuleh ari ni.. just nk tanye komen u all pasal AJL.. ermmmmm ape pandangan korang???? ok ke tak AJL kali nie??? atau masih ade yg tak berpuas hati dengan persembahan dan keputusan juri???... ahhh aku tak peduli arh pasal  yang lelain tu sebab aku cuma beri focus aku pada AJL just time Dato CT perform je as pembuka tirai AJL.. itu je yg bg aku syok and unexpected from semua orang yang ade.. gamat jugak ar aku tengok bila orang bersorak tengok ct perform on stage dgn lagu LAGUKU UNTUKMU..dahsyat lagi CT beraksi... memang la aku ni peminat dia..ape yg dia buat sekali sekala atas pentas memang rasa berbaloi dgn penantian peminat2 yang nk tengok dia.. syabas CT...yang lain2 tue aku tak berapa nk herannnnn.... pape ponn.... HAPPY BESDAY TO SITI NURHALIZA..

No comments:

Post a Comment