Monday, December 28, 2009

Dulu Kini Dan Selamanya...

Aku yang tak berubah sejak dulu..kini.. dan aku rase selamanya tak kan berubah...contohnye mcm aku suke teddy bear dgn fresh flower.. hehe dari azali lagi aku memang suke sesangat dua bende ni... yang ketiga baru la Coklat..huhuhu.. tapi bear ni memang bear yang paling aku sayang..ermmm mane2 aku pergi dia mesti ikot sebab dia memang duk dalam kete aku je.... senang cakap setia la dengan aku..errmmm hehehe.. Dahsyat gak kekadang perangai aku nie mcam bebudak.. tapi korang jgn tak tau dalam bilik aku lagi banyak teddy yang gemok2.. mak aku selalu bising kalo aku balik kg sebab dia nk kene kutip semua bear yang berselerakan bila aku dah tido tak sedar hapa satu...keh keh keh tu la perangai aku yang tak dapat nk di kontrol sejak dulu kala..



No comments:

Post a Comment