Tuesday, July 30, 2013

Tinggal hanya 10 hari lagi di Bulan Ramadhan...

Salam kawan2 semua...

Hanya tinggal 10 hari saja lagi kita akan berada didalam bulan mulia nie iaitu bulan Ramadhan ;) sekejap je rasa nya baru berpuasa dah nk raya dah pon.. byk mana ilmu amal yang kita dah kumpul sepanjang bulan puasa ni..semoga dipertemukan dgn lailatulqadar yang indah...mudah2an mendapat keberkatan Ilahi...

Sebelum masuk bulan puasa lagi aku mmg bercita-cita nk cuba kejar target menguruskan badanku..uhuk uhuk uhuk.. Nampak gaya mcm x berjaya sebab nya aku rasa mcm sama jer x de pon rasa kekurangan lemak.. punca nya nafsu makan aku x berubah walaupon siang hari x makan tp bila time berbuka semua pon bedal... teringin dan teringin..tekak klu mintak mkn mmg ler nak yg sedap2 aje.. klu dah sedap tu paham2 je la kandungan lemak nya mcmana.. kalo nk yg kuruskan bdn padannye minum teh o tanpa gula hari2 or paling tidak pon barli suam tanpa gula kompom leh kurus.. say NO to NASIK utk sebulan.. hahahaha gerenti baju kebaya zaman sekolah menengah pon agaknya masih muat..kekekekekeke...

Kesempatan yg ada ni aku nk ucapkan selamat menyambut aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat..semoga gembira bersama keluarga tersayang di hari lebaran nanti... aku wish siap2 sebab aku takut nanti aku x update blog dah so baik aku cakap awal2..untuk yang akan pulang ke kampong, selamat memandu dengan cermat semoga sampai dgn selamat di destinasi..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.


No comments:

Post a Comment