Thursday, December 8, 2011

Sehari sebelum usia setahun

Hari ni 08.12.2011, sehari sebelum umur ellys mencecah genap 1 tahun... aku rasa sekejap betol masa ni berputar...alhamdulillah selama tempoh ellys membesar, dia mmg x byk masalah..senang sangat2 jaga dia...

Sebagai seorang 'mak budak'.. aku rasa perjalanan aku masih jauh dalam mendidik ellys..dia baru belajar mengenal dunia... kanak2 seumurnya perlukan perhatian yang sempurna...aku x mahu menyesal kemudian hari kerana mengabaikan usia kecil ellys...

Aku berdoa semoga Tuhan sentiasa melindungi ellys dalam apa juga keadaan..mudah2an hidupnya diberkati dan dilimpahi rezeki yang melimpah ruah...aku x tahu usia aku sepanjang mana untuk aku berada disisi ellys....oleh sebab itu aku nak ellys selalu menjadi yang terbaik..

Insyaallah..

No comments:

Post a Comment