Friday, December 30, 2011

Bila tahun baru menjelma :)

year 2012

wah...cenggituuuu... hehehehheheee
azam tahun baru mcm meluap-luap je rasa sebab aku mengharapkan banyak perkara yg baik2 untuk aku, hubby dan jugak ellys..

paling aku harapkan ialah jejak je masuk tahun baru, doa aku agar ellys dh dapat berjalan...sekarang pon dia dh berjalan cuma x lah laju..slow2 dan dia masih malas sebab asyik jatuh kan..sakit kaki dia agaknya...but aku harap dia cepat2 la berjalan..sure cute gila.. aku x sabar nk bawak dia ke taman2..bwk berjongging ptg2..then mcm2 aktiviti la aku plan utk dia..insyaallah...nanti boleh la berbasikal sama2 dgn ellys... wah mesti best sgt2...

selamat tahun baru kepada semua kawan2 dan sahabat...semoga kita dikurniakan kesihatan yang baik. Panjang umur dan murah rezeki.. aminnnnn

No comments:

Post a Comment