Sunday, April 10, 2011

ONLINE Sopink

Hehe sejak duk umah dah dekat sebulan jadi fulltime hsewife..aku mula la duk hadap internet je pasal xde keje nk buat bila Ellys tido.. tangan gatal bukak mcm2 blog tengok itu ini..sekali ternampak la bermacam2 dugaan jualan online yg membuat kan iman sopink aku ni goyang.. hahaha al maklum sajalah...nk kuar pon ade anak kecik ni payah la kalau sorang2 nk heret dia..klu dgn husband gerenti beres...

sejak berjinak jinak dgn online sopink ni ada la beberapa item yg aku dah order melalui online.. ermmm mmg setakat ni semua nya baik tak kira la drp segi harga pon murah berbanding beli di store or shopink mall...yg aku puas hati delivery dia mmg cepat just one day after bank in the money... waaa... quality brg so far semua bagus dan semua sama seperti di dalam gambar online...belum ada yg mengecewakan...

Hehehe yg beruntung nya Ellys... dapat mcm2.. hahahaha utk buah hati mummy apa lah salah nya...But aku feel mmg enjoy sangat!!!

No comments:

Post a Comment