Friday, April 29, 2011

1month jadi fulltime HouseWife

Diam x diam dah sebulan aku jadi fulltime surirumah tangga..ermm mmg mencabar...sape kata jd surirumah x penat..malah aku rasa lebih penat drp aku keje opis.. ye la keje opis cuma 8hrs..tu pun selang seli dgn makan minum dan mengulor.. hehe..tp jd surirumah keje 24hrs,ternyata la sangat penat dan sememangnya sangat membosankan bg org semacam aku...

Anyway, bila dah start keje semula nanti..aku percaya aku akan rindukan balik saat aku jd surirumah sepenuh masa ni...entah aku berpeluang lg atau x lepas ni sbb bila dah start keje mmg aku akan jd wanita yg bekerja laa...pengalaman indah jd surirumah pada aku ialah dapat bg sepenuh perhatian pada ellys disaat dia membesar dan saat dia mula mengenali apa yg ada di sekeliling dia.. aku bangga dapat jaga ellys sepenuh masa..waktu usia mcm ni mmg dia sgt2 perlukan aku..

Mudah2an pasni ellys akan belajar berdikari semula bersama ibu yg akan jaga dia selama aku bekerja..

No comments:

Post a Comment