Thursday, June 7, 2012

Bercuti kenduri kawen adik

Baru je sabtu lepas adik aku Siti Raihana dah selamat melangsungkan majlis kenduri kawen nye bersama teman hidup pilihan dia sendiri encik fared ;) sebagai kakak x ada yg lebih hepy melainkan melihat adik kandung hepy jugak.. (sambil2 tu mengimbas kenangan dulu2 masa aku naik pelamin dgn en.hubby).

Penat lelah meng'deco' hantaran untuk adik memerlukan keikhlasan, ketelitian, ke'kretifan', kesabaran..(chewah mcm la aku ni sabar sgt kan..) tp kesudahannya sangat memuaskan dan aku rasa mcm kembang bontot bila dengar pujian2 halussss yg berbisik sampai ke telinga aku sedangkan diorg x tau aku la yg meng'deco' hantaran tuh 2 hari 2malam.. hahahahaha

Posing habis cun depan2 kamera ;p

Majlis nikah dan persandingan berjalan dengan lancar seperti yg dah di plan kan...alhamdulillah semua nya ok2 belaka... aku sempat la berkaroke dgn en.hubby..ambik kesempatan yg ada..dah alang2 duduk sebelah DJ corner... hehehe munasabah kan alasan aku... nyanyi je la walaupon suara aku time tuh agak serak2 basah..hua hua hua.. sedap2 retak seribu gitu ;p


                                                         Hohoho... penuh semangat nih...

Seterusnya untuk adik aku yg satu2nya nih, aku mmg niat nk seponser kek kawen untuk dia... ni la rupa kek nye, nasib baik pengantin suke ;) hehehe berbaloi2 dengan harga..hehehe Thanks a lot to Bakery Zati D'Hati utk flower decoration yg sangat cantek pada kek !!!

                                                           Pengantin malu2 suap kek ;)

Anak aku pulak si Ellys standard la dia...dengan sape2 pon dia ok...xkisahlah org lain sibuk camane pon dia tetap buat hal dia...sayang sgt anak mummy ;)


Tamat sudaaa .....




No comments:

Post a Comment